Garantie en klachten - Retro Shop
Home  /  Garantie en klachten

GARANTIE EN KLACHTEN

Garantie

Wij doen ons best om de producten uit ons webshop in topconditie aan je leveren, ieder product wordt gecontroleerd voordat het wordt opgestuurd. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling raakt beschadigd tijdens het transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie.  Voor alle artikelen die je bij ons koopt geldt de wettelijke garantie. Dat wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat jij als consument er in alle redelijkheid ervan mag verwachten.
Naast dat je altijd een zichttermijn hebt van 2 weken waardoor je het product altijd kunt terugsturen of ruilen heb je wettelijk gezien een termijn van twee maanden waarbinnen we – na constatering van het gebrek – melding bij ons hierover maken.
Zorg er dus voor dat je ons snel op de hoogte brengt via info@retro-wielershirts.nl of via het contactformulier van onze webshop.

De producten moeten, zover redelijkerwijs mogelijk, in de originele staat en verpakking zijn. We verzoeken je daarom niet de aangehechte prijskaartjes te verwijderen. Doe je meer met de producten dan het beoordelen ervan en ontstaat er daardoor schade aan het product? Dan ben je voor deze waardevermindering aansprakelijk. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij natuurlijk kosteloos zorg dragen voor repareren of vervangen.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@retro-wielershirts.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

X